Home
Order Period
Pick-Up & Delivery
Mode Of Payment
Contact Us

Saturday, April 30, 2011

Tq ita (Tmn kemuning, senawang)


Tempahan sebanyak 100pcs apam blossom (coklat & kaya) utk majlis cukur jambul anak perempuannya..

Muffin utk Feresa



Tempahan muffin (L) sebanyak 300pcs sempena majlis perkahwinan feresa & shahrir
kami mengucapkan terima kasih & selamat pengantin baru

Friday, April 29, 2011

Chocolate Moist Cake


Tempahan dr Zamilah utk dijadikan hantaran kalau x silap..dekorasi yg simple sbb nak hias sendiri oelh tuan punya kek..kek dihantar ke BSKL oleh suami sy..petang semalam..
anyway tq

Wednesday, April 27, 2011

Merah putih pilihan hatinya..




Bertemakan merah putih telah kusuntikan sedikit warna pink & hijau utk memeriahkan lagi warnanya.harap tuan punya cupcake ini berpuashati..dijadikan hantaran ke pihak lelaki.. dimasukkan kedlm single box utk memudahkan pemilik membawa dr Kl ke Langkawi.
anyway tq...maaf jika ada kekurangan...

Kotak Coklat ku Ke Langkawi?????



Tempahan dari Yus x pasti utk majlis pertunangan @ perkahwinan adiknya..di langkawi.ooo jauhya terbang naik Air Asia ker.he..he
x pe la janji selamat sampai & coklat box nie pun selamat la juga kehendaknya..
tq Yus

Tuesday, April 26, 2011

Apam Dot Dot @ apam blossom



Alhamdullilah..tempahan dari Lynn (mbsb jln dungun) sebanyak 200pcs (coklat & s'berry)
100pcs dihantar ke pejabatnya..lagi 100 ke Affin investment jln conlay..
semula delivery dibuat oleh husband..sy
tq..ya hubby kerna memahami keadaan isterimu yg x sihat nie..
anyway tq lynn

Saturday, April 23, 2011

Selamat pengantin baru Naimah...


tolong ignore gambar kaki dibelakang kek tu ya..he..he
kek yg telah set up di rumah pengantin..
testing di rumah dulu..ya


kek yg belum diletak bunga segar

35pcs ++ cupcake (m)

Alhamdullillah..rezeki yg datang tak putus-putus sejak berbadan 2..
tempahan last minit oleh Naimah pada hari Khamis...tetap sy terima walaupun pada asalnya nak bercuti..namun..org ckp rezeki jgn di tolak..musuh jgn dicari..he..he..
dgn izin suami tersayang sy terima..nasib juga dekat rumahnya di Rasah Kemayan.
Naimah telah memilih pakej kek Kahwin A disebabkan cupcake ada lebih so semua cupcake tersebut menjadi rezekinya...dan diberi kelainan cikit dgn dekorasi mengunakan bunga ros segar...


anyway terima kasih kerana sudi menempah dengan Dlovelymuffin..

(jika ada sesiapa yg ingin menempah mcm nie ..sila hubungi kami..)

Majlis Aqiqah di Bndr Sri Putra


200pcs lolichoc botol susu


200pcs++ apam blossom

Tempahan dari Pn. S.Emiwati utk majlis aqiqah anak lelakinya..pada hari ini..
tqvm..harap berpuas hati

Monday, April 18, 2011

Happy birthday Aina, Ct, Umairah & Adawiyah



Ini juga ditempah oleh Pn. Syafa utk anaknya..yg disambut bersama 3 org rakannya di Taska tersebut. Pn. Syafa telah memilih pakej A (RM 90) serta membuat penambahan kuantiti lolichoc..anyway terima kasih...

Lolichoc again !

Tempahan dari Pn. Syafa sebagai doorgift utk majlis harijadi anaknya di Taska Kasih Jannah, Taman Arowana Indah, Seremban 2,..
anyway tq

Sunday, April 17, 2011

Doorgift-Chocolate Praline



Ini juga ditempah oleh Wardah utk majlis harijadi anak lelakinya...
tqvm

Cream Puff



cream puff sebanyak 100pcs berintikan kastard & coklat ..
TQ Pn. Wardah Aina..

Apam blossom...


Tempahan dari Pn Wardah Aina juga sebanyak 100pcs (s'berry & b'berry)
maaf la dot..dot x beberapa nak jadi...
anyway tq

Lolichoc utk birtday Shafiq!



Tempahan lolichoc tema Party sebanyak 50pcs utk birthday Shafiq..
tq

Terima Kasih Wardah Aina, Sikamat






Kek chocolate moist berlayerkan buttercream coklat & kepingan coklat seberat 2kg bertemakan kuning biru..seperti permintaan Pn. Warda Aina utk anaknya...Shafiq sempena menyambut hari kelahiran Pertama..tahniah dari kami...

Followers