Home
Order Period
Pick-Up & Delivery
Mode Of Payment
Contact Us

Monday, May 16, 2011

TQ....... Kelab Nusa UITM Puncak Alam



Terima kasih..kepada farah n rakan-rakannya dr Kelab Nusa UITM Puncak Alam kerana sudi menempah sebanyak 560pcs cupcake untuk Nurses Day pd 16/5/2011.
tqvm..

Saturday, May 14, 2011

Man Stuff cupcake..for hubby


Tempahan dari kak Soe utk bisthday husbandnya...request nak figurine barang2 lelaki..
ini la first time wat harap2 memberi kak soe & keluarga puas hati..
maaf ya kalau ada kekurangan..

saja utk kengkawan di opissss!


kebetulan ada lebihan adunan dr B& W c/cake..sy terus jadikan ala-ala brownies utk dibawa ke pej..bagi kengkawan makan...sbb kat rumah budak2 pn dah naik jemu sbb hari2 asik kek jer mamanya wat..he.he

300 box Black & white cupcake


terima kasih kepada nadia (Ampang) kerana menempah cupcake ini..

pakej Harijadi A



Tempahan dari lenny (park Avenue) memilih pakej Birthday A..anyway tqvm...

Monday, May 9, 2011

Ariana Irdina is 2 year old!




berat: 2kg


kek: chocolate Moist cake + strawberry filling


decoration: buttercream & gumpaste + idible image







30pcs lolichoc (variety shape)




Tempahan dari Hanim (uniten) dari Pakej Birthday A..utk anak perempuannya..


Happy Birthday Ariana Irdina..yg ke 2 tahun dari kami..


ada citer cikit mengenai kek tersebut...namun..nasib baik Hanim baik orgnya boleh berbincang..


Alhamdullillah..selesai gak..harap x de la jadi mcm nie lagi..x sanggup..setelah berpenat lelah..tp jadi mcm tu....cerita nya hanya pihak kami berdua jer tahu..


anyway terima kasih berbanyak hanim...






Almond Brownies again !!

Ini juga tempahan dari Hanim (Uniten)..saiz 10x 10..dah siap potong

Muffin....

muffin chocolate chip

(saiz S)
Muffin blueberry, vanila coklat rice & cappucino
(saiz M)

Tempahan dari Hanim (uniten) utk majlis harijadi anaknya..




Apam Blossom lagi!...

Tempahan dari Hanim (uniten) utk majlis harijadi anaknya..

Saturday, May 7, 2011

Kek 3D lori utk hantaran perkahwinan


dah siap masuk kotak transparents utk tatapan semua..


gambar dr arah depan lori

Baru lepas letak wordings kat atas badan lori & board


tunggu..kering dulu..baru lepas balut ngan fondant..& accessori..

Alhamdulillah..& terima kasih kepada Nadya keran memberi kepercayaan kat akak utk wat kek 3D lori ini utk hantaran perkahwinannya..walaupun tiada pengalaman..namun aku cuba gak penat gak la menguggel mencari contoh2 yg ada..& cara2 membentuk kek tersebut...
akhirnya jadi gak..walaupun x perfect....

Berat: 2kg++
kek: oren buttercake + chocolate ganache filling
frosting: Fondant..

Selamat Pengantin Baru Nadya & Helmi





kek atas: oren buttercake + coklat ganache filling
Kek bawah: kek chocolate Moist + coklat ganache & strawberry filling
berat: 3.5kg++

Alhamdulillah.akhirnya selesai gak tugasan utk ari nie..tempahan dari Maizatul Nadya sempena majlis perkahwinanyan di Taman Minang, Tampin...kek dah selamat delivery td..
kali nie tema kaler sudah lari cikit x de la asik biru putih...naik jemu..tp nak wat mcm ner customer dah request kaler mcm tu..he..he
Actually Nadya order sekali kek Hantaran dlm bentuk Lori 3D.walaupun x pernah buat ini satu cabaran....Alhamdullillah..jadi juga la walaupun x secantik mana....nak tgk gambarnya sekejap..lg sy uploadkan...ya sabar....


Wednesday, May 4, 2011

Adam Turns 1!



berat: 2kg++
kek chocolate moist + chocolate ganache
Decoration: fondant & gumpaste & figurines

50pcs lolichoc...(campur2)


16pcs Cupcake
Decoration: buttercream

Alhamdullilah..atas rezeki yg datang..terima kasih kepada farah atas tempahannya utk majlis birthday anak lelakinya Adam Haikal ..
selamat hari jadi aunty..ucapkan..
semoga farah sekeluarga berpuashati...
Farah telah memilih pakej Harijadi C...
anyway tq....

Apam Dot Dot MerahPutih


Tempahan dari Farah juga sebanyak 100pcs..bertemakan merah putih

Cookies utk Adam Haikal




Tempahan dari Farah (cheras) sebanyak 50pcs utk majlis harijadi anak lelakinya
Adam Haikal

Monday, May 2, 2011

3 happinest in One day...


Set up kat rumah pengantin...seram sbb meja tu
goyang-goyang..he..he

macam biasa ...
testing kat rumah..dulu
saiz : 14 inci
berat : 5.5kg
kek chocolate moist + chocolate ganache filling


saiz: 12 inci
berat: 4.5kg ++
kek chocolate moist + strawberry cream filling

saiz: 9 inci
berat: 3 kg ++
kek chocolate moist + chocolate cream filling chocolate button..

Terima kasih kepada Intan Sufinaz (Tmn Tuanku Jaafar) utk majlis perkahwinan adiknya kalau x silap namun disambut juga 2 lagi celebration iaitu..kek utk persaraan & kek harijadi utk ahli keluarga yg lain..
Alhamdullilah..selesai juga tanggungjawab kami utk merealisasikan impian Intan utk dpt kek yg terbesar & terberat yg pernah kami buat..walaupun bukan setinggi mencakar langit namun kami bersyukur dgn rezeki yg datang..& ini adalah satu cabaran buat kami..sebagai baker baru dlm..bidang ini...
anyway terima kasih bebanyak..minta maaf jika ada kekurangan...

p/s : jika anda ingin memiliki kek perkahwinan impian anda sendiri hubungi la kami..
insyaallah kami akan merealisasikan ..untuk anda...

Followers