Home
Order Period
Pick-Up & Delivery
Mode Of Payment
Contact Us

Saturday, April 9, 2011

terima kasih !


Tempahan dari kak Oly utk majlis hari jadi anak buahnya...tq...

Selamat Pengantin Baru Fena!



Tempahan dari Fena utk salah satu hantaran sempena majlis pernikahannya...
anyway tahniah
kotak coklat : 4 segi (riben)

Terima kasih Intan


tqvm intan....

Wednesday, April 6, 2011

Strawberry Almond Brownies



brownies khas untuk kengkawan masa majlis farewell En. Salman & Miss Nina (student praktikal) pada Jumaat yg lepas...

Friday, April 1, 2011

Lolichoc !



Tempahan dari Siti (putrajaya) sbg doorgift untuk birthday party...
sebanyak 50pcs ..
anyway tq

Jambangan cinta dari Suami buat Isteri..



Tempahan dari bakal pengantin baru melalui kakaknya kak Soe untuk diberikan pada bakal isterinya...bertemakan pink..sebanyak 12pcs x tahu pula simbol apa ya....
anyway tq

Thursday, March 31, 2011

My 1st Miniture Cake



Alhamdullilah, akhirnya wat juga miniture cake nie..walaupun tiada pengalaman namun tetap ku sambut cabaran ini...walaupun tidak seberapa berbanding yg 'Pro'..
Tempahan dari kak Soe sebagai hantaran untuk majlis perkahwinan adiknya di Johor Bahru pada 2/4/2011. terima kasih kak..harap akak sekeluarga berpuashati...

Harga? jika berminat boleh menghubungi saya untuk tanya harga miniture kek nie ya..

Lolichoc ke Terengganu


Tempahan dari Pn. Siti Shuhada Moha dari Hospital Kemaman utk diberikan kepada anak2nya dan pesakit-pesakitnya...tq..
(maaf ya gambar hanya sempat amik masa nak packing

Saturday, March 26, 2011

Doorgift-Chocolate Praline


Buat Ezreena yg telah menempah dengan kami 2 set kek hantaran & wedding cake set maka kami dengan sukahatinya memberi doorgift percuma sebanyak 25 kotak yg berisi coklat Praline...
terima kasih ezreena....

selamat Pengantin Baru Ezreena & Mahathir





Alhamdullilah..rezeki yg masuk ketika sedang berbadan dua ni..he..he
Inilah wedding cake kami tahun 2011, walaupun tidak segah mana..n tidak setinggi mana namun saya bersyukur ngan rezeki yg ada....anyway "Selamat Pengantin baru" dari kami Dlovelymuffin...kek perkahwinan ini telah dihantar pada 12 tgh td di Taman Bukit Margosa, Paroi..
Ezreena telah memilih warna turqoise + kuning...

Ada citer disebalik penghantaran kali ini... selepas selesainya set up wedding cake td telah berlaku..sesuatu..apabila jurukhidmat penghias meja makan pengantin tiba2 nak mengubah meja yg meletakkan kek tersebut...semasa proses pengalihan..juruhias tersebut tergesel kek tersebut maka tercalit la buttercream tu di bajunya..dan sopak la kek tersebut..saya serba salah dibuatnya...dgn berat hati saya pun pergi menceritakan apa yg berlaku pd pengantin..takut terkejut lak..dier..ye la dier kan customer..so sebelum sy dipersalahkan..baik sy cerita apa yg berlaku..maaf ya ezreena...
Pada saya customer perlu puas hati dengan apa yg dier bayar.....

Harap2 perkara mcm ini tidak akan berlaku lagi....

Happy Birthday Pika!


Barbie yg lom siap berhias lagi..he..he

Ini juga tempahan dari Wawa, Pd utk birthday anak buahnya..di Tanjong Malim..
jauh berjalan Barbie..nie..Actually kek ini sentuhan adik sy Yan..disebabkan keadaan sy yg berbadan 2 serta keletihan..saya memohon dia mendeko...alhamdullillah...ini lah hasilnya.walaubagaimana pun perlu diperbaiki lagi..x pa lah ngah..kita masih boleh belajar lagi
anyway tq wawa!

Cheesetart Oh! cheesetart!


Tempahan dari regular customer WAWA, PD utk dibawa balik ke Tanjong Malim, Perak..tq wawa..kerna terus support dlovelymuffin

Terima kasih kak Ruby



Tempahan dari regular customer kak ruby (TNB) sebanyak 300pcs(vanilla raisin & chocolate chip muffin) tqvm

Almond Brownies



Terima kasih sekali Azleen kerna repeat order ngan kami....
walaupun pujian yg diberikan keatas kelazatan brownies ini..hanya customer kami jer yg tahu..sb kami sendiri x berkesempatan nak merasa....he..he

Kek Hantaran (kuning + putih)





Tempahan ke-2 dari Nurul Ezreena utk pihak lelaki ke pihaknya...
Kek hantaran (buttercream)

Followers