Home
Order Period
Pick-Up & Delivery
Mode Of Payment
Contact Us

Monday, December 5, 2011

OREO CHEESECAKE AGAIN!

Tempahan dari rakan sekerja Yazin utk birthday isteri tersayang wawa
tqvm...







Saturday, December 3, 2011

TIRAMISU CHEESECAKE

Tempahan dari Rizziella Bobby @ shila dari Perak...utk makan2..dikirimkan melalui rakannya...
yg balik ke Seremban..
anyway tqvm




Tiramisu Cheesecake

8"
RM80

Friday, December 2, 2011

MUFFIN !!!


Tempahan dari Wani sekeluarga (Ampangan) utk majlis perkahwinan sepupunya..

anyway tqvm..harap berpuas hati..ya



 orang kuat disebalik...proses..menyiapkan muffin ini

Vanila Muffin  + mix fruit


Cappucino Muffin + chocolate chip


Chocolate Muffin + Almond slice


kerja-kerja pembungkusan dibantu oleh Aisyah..tq
nanti mama belanja makan Mcdonal ya sayang


 dah siap bungkus ngan plastik dulu ( customer request)



Tadaaaa....dah siap packing..semua sekali 300pc muffin saiz M siap isi dalam kotak

harga ????

RM 1.60/pc

LOLICHOC BABY STUFF


Sebanyak 150pc lolihoc baby stuff ditempah oleh Iza ..
anyway tqvery much..








Thursday, December 1, 2011

DARI SEREMBAN KE KOTA TINGGI, JOHOR

Lolichoc romper berwarna purple ditempah oleh Sarah dari Kota Tinggi, Johor..& telah selamat di courier..pada 1hb..
Sarah request letak nama anaknya ASYRAAF atas lolichoc tersebut...

Jika ada sesiapa berminat boleh la tempah sekarang..ya








100 batang...

RM 1.50/pc

Wednesday, November 30, 2011

CARAMEL CHEESECAKE ..


Caramel cheesecake ini ditempah oleh 2 sahabat yg teringin makan cheesecake..
Iza dan yanti daripada SAINS...
anyway tq...sayang..pasni kalau nak makan apa2 lagi cakapla..ya
Insyaallah akak akan buatkan..he..he



1 set utk Iza (sains)

1 set lagi utk Yanti (sains)

RM80 (saiz 8")

Tuesday, November 29, 2011

MUFFIN & APAM



Tempahan di dibuat oleh staff Telekom Malaysia (seremban)...bukan Tourism Malaysia..ya
kira ini first time customer ini order..
anyway tq...



 100pc apam

50pc muffin coklat

KHAS UTK BAKAL IBU


Melayan kerenah Ibu mengandung..Iaitu Iza (PD) & Syam (TM).


kek yg pertama (gambar bawah) ditempah oleh Syam (TM) utk makan-makan

tqvm..syam


CHOCOLATE MOIST CAKE + FRESH STRAWBERRY  OREO

RM 70



Yg gambar dibawah pula ditempah oleh IZZ (pd) utk makan2 katanya..teragak..bila tanya mengidam ker..



aha..kak..terliur tengok..kak nyer kek...


sms dr FB: akak..semuanya sedap..kak habis..

anyway tq





ALMOND BROWNIES + FRESH STRAWBERRY

RM 50



CHOCOLATE MOIST CAKE + FRESH STRAWBERRY OREO



RM 70

Saturday, November 26, 2011

Merah Hitam Putih

 version togel..he..he :)


kek yg diset upkan rumah..mesti cuba...
wajib..!


kek yg telah siap dipacking utk delivery ke rumah pengantin 



suamiku memainkan peranan penting setup kek tersebut


dah..siap......ok x....



Inilah wajah pengantin..nya Afifi & Diana..
dari Taman PD Utama

anyway tqvm..walaupun kita hanya berhubung melalui email..
urusan ini berjalan dengan lancar..
terima kasih bebanyak...makanan kat kenduri pun sedap...

kami mengucapkan Selamat pengantin baru...

Friday, November 25, 2011

Selamat pengantin Baru




 27/11/2011
3 tier wedding stacked cake
10" chocolate moist cake
8" vanila cake
6" oren cake

free 16pc cupcake (M)




25/11/2011
kek hantaran fondant
8" chocolate moist cake


 300pc lolichoc..campur2

ditempah oleh Azimawati (panchor) sempena majlis perkahwinannya..

Kami warga dlovelymuffin mengucapkan Selamat Pengantin baru
 semoga berbahagia hingga ke akhir hayat

TQ Kak Zura




Jambangan cupcake (9pc cupcake fondant)

Kotak coklat kipas....

Tempahan dr kak zura..actually las linit..tp alhamdullilah sempat gak wat

TQ Carul


16pc hantaran fondant
 merah putih kuning..
rose merah hasil kerjatangan jari jemariku..
cantik x...


35pc coklat Praline tema warna yg sama..


 70 box apam blossom


Marble cheese brownies

Almond brownies

kesemua diatas telah ditempah oleh Carul (TM) utk majlis pertunangan adiknya..
tqvm

Hijau putih



Tempahan dari Nasrul sebagai hantaran sepupunya (sponsor)
bertemakan hijau (epal) putih
tqvm

Lolichoc Botol susu


Tempahan dari shila sebanyak 100 batang bertemakan putih biru..
tqvm

Sunday, November 20, 2011

Selamat Bertunang Fiqah




Tempahan Fiqah utk hantarannya kepada pihak lelaki...

8 inci chocolate moist cake with chocolate ganache
fondant

Followers