Tuesday, January 19, 2010

KEK COKLAT LEMBAB (CMC) & KEK MARBLE

Sorry lambat wat n3 kat blog nie...sekarang baru dapat mencuri masa ketika bercuti.hari ini..

16/1-order dari Cik Mazni lagi last minit order...nasib la dier nie kira regular customer..so amik jer la...tq nak order..lagi..opps!..dah ader pun kek coklat N fruitlate Coklat

Pada hari yang sama..buatkan kek butter marble untuk mak mertua yg tersayang di Lancang, Pahang Khas untuk majlis Doa selamat n Bacaan Yassin..

Saturday, January 9, 2010

Simple Coklat brownie..




Dah lama dapat resepi ni..tp lupa dari sapa...tp baru nie...jer nak wat..saja tekak nie nak makan..dihiasi ngan coklat parut n saya masuk guna tray 9x9x2 tu yang tinggi..cikit saiznya..rasanya..of course..la sedap..
Makan? cikit jer yg lain bagi kat jiran tetangga..

RM35/tray


Aisyahtul Syaffiah bt Adeli (4tahun)


Nama saya Aisyahtul Syaffiah ..tahun ini saya masuk tadika..di Tadika Ijazah, JB..saya tinggal ngan atuk n nenek saya...

Hari pertama saya amat seronok dapat kekawan yang baru...

itula..anak perempuan saya yg pertama..seronok..tengok dier dah sekolah..walaupun jauh dari mata tp aisyah ttp didalam hati mama...Tengok aisyah mama teringat lak masa mama sekolah dulu..Mama harap kakak sekolah rajin2 ya..nanti mama balik mama belikan akak basikal baru..kaler pink...
p/s: c Aisyah nie pertama kali sekolah dah dpt 2 psg baju (uniform sklh), beg Barbie 2 pcs dan kasut 2 pasang..mama..dulu x de pun mcm tu..bertuah budak sekarang...xpe la kakak janji kakak sekolah rajin2 untuk jadi orang yg berguna...(harapan mama N papa)

mama adik pun nak interframe gak..seronok nyer..sekolah kakak..adik pun nak gak...


Followers