Saturday, January 9, 2010

Aisyahtul Syaffiah bt Adeli (4tahun)


Nama saya Aisyahtul Syaffiah ..tahun ini saya masuk tadika..di Tadika Ijazah, JB..saya tinggal ngan atuk n nenek saya...

Hari pertama saya amat seronok dapat kekawan yang baru...

itula..anak perempuan saya yg pertama..seronok..tengok dier dah sekolah..walaupun jauh dari mata tp aisyah ttp didalam hati mama...Tengok aisyah mama teringat lak masa mama sekolah dulu..Mama harap kakak sekolah rajin2 ya..nanti mama balik mama belikan akak basikal baru..kaler pink...
p/s: c Aisyah nie pertama kali sekolah dah dpt 2 psg baju (uniform sklh), beg Barbie 2 pcs dan kasut 2 pasang..mama..dulu x de pun mcm tu..bertuah budak sekarang...xpe la kakak janji kakak sekolah rajin2 untuk jadi orang yg berguna...(harapan mama N papa)

mama adik pun nak interframe gak..seronok nyer..sekolah kakak..adik pun nak gak...


1 ulasan:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

teringat kat taska dulu
sumenye comel2 macam aisyahtul syaffiah

Post a Comment

Sila tinggalkan testimonial anda....

Followers