Home
Order Period
Pick-Up & Delivery
Mode Of Payment
Contact Us

Saturday, March 26, 2011

selamat Pengantin Baru Ezreena & Mahathir





Alhamdullilah..rezeki yg masuk ketika sedang berbadan dua ni..he..he
Inilah wedding cake kami tahun 2011, walaupun tidak segah mana..n tidak setinggi mana namun saya bersyukur ngan rezeki yg ada....anyway "Selamat Pengantin baru" dari kami Dlovelymuffin...kek perkahwinan ini telah dihantar pada 12 tgh td di Taman Bukit Margosa, Paroi..
Ezreena telah memilih warna turqoise + kuning...

Ada citer disebalik penghantaran kali ini... selepas selesainya set up wedding cake td telah berlaku..sesuatu..apabila jurukhidmat penghias meja makan pengantin tiba2 nak mengubah meja yg meletakkan kek tersebut...semasa proses pengalihan..juruhias tersebut tergesel kek tersebut maka tercalit la buttercream tu di bajunya..dan sopak la kek tersebut..saya serba salah dibuatnya...dgn berat hati saya pun pergi menceritakan apa yg berlaku pd pengantin..takut terkejut lak..dier..ye la dier kan customer..so sebelum sy dipersalahkan..baik sy cerita apa yg berlaku..maaf ya ezreena...
Pada saya customer perlu puas hati dengan apa yg dier bayar.....

Harap2 perkara mcm ini tidak akan berlaku lagi....

1 ulasan:

Nana Ezreena said...

hehe.. xpe kak.. xde la teruk mane po0n :) pas bergamba ngan kek tu, sape tah bawak lari masuk umah.. n family saya & kazen2 suke ngan buttercream akak..xmanis.. thanks kak.. worth every penny :)

Post a Comment

Sila tinggalkan testimonial anda....

Followers