Home
Order Period
Pick-Up & Delivery
Mode Of Payment
Contact Us

Monday, June 7, 2010

Projek Minggu ini-part 6(Cotton Japanese Cheese Cake)

Dari part 1-5 adalah tempahan dar Nurul & Razak sempena pertunangan mereka pada 6/6/2010 termasuklah cheesecake diatas..

Pada mulanya inilah cheesecake yg akan duduk atas dulang hantaran pihak lelaki ke pihak perempuan..tetapi telah berlaku sesuatu pada saat terakhir sebelum penghantaran..fondant kat atas tu mencairkan diri dan meliputi..kek tersebut..hampir meleleh air mata saya..dengan pantas saya terus menghubungi tuan punya kek dan bercerita..akhirnya..kek tersebut telah digantikan dengan kek baru..tahula kan dalam keadaan yang kelam kabut tak sempat nak snap pulak gambar kek yang baru. Jadi kita tunggu jela kiriman gambar kek tersebut dari tuan punya badan. Anyway thank you very much kerana memberi kepercayaan kami mengalas tanggung jawab menyediakan menu2 tersebut..


3 ulasan:

nurul said...

Walaupun rupa paras kek baru tu agak mengharukan saya (haha..sbb itu hantaran utk saya) tp rasanya...perrrggghhhh..very cheesyyyy...giler sedap. siapa2 yg penah tgk citer FRIENDS (ada part rachel and chandler makan cheese cake)..tht's how i enjoyed the cake. a spoon at one time.....thanks kak ema!

LaBelleShump said...

urmm this cake really buat i terliur.... it looks really yummy...ummmm.. brapa rm ye?

Sarima said...

Menarik ya!!! harganya RM60/kg

Post a Comment

Sila tinggalkan testimonial anda....

Followers