Home
Order Period
Pick-Up & Delivery
Mode Of Payment
Contact Us

Wednesday, February 2, 2011

16pcs cupcakes-oren + putih



Cupcakes ini ditempah oelh customer cyber..ieza.utk rakannya yg praktikal di Pej. Kesihatan K.Pilah, & sepatutnya delivery pd Jumaat yg lepas, hendak dijadikan citer..husband sy buat penghantaran..tp c penerima x dtg keja..nak dijadikan citer lagi..husband sy ke hantar ke alamat baru :

darulnaim, batu 30, jalan bahau..Kuala Pilah..

setelah pencarian selama 3 jam tanpa alamat yg lengkap..walaupun sudah bertanya dengan org kampung dicitu..kami masih tidak dapat mencari rumah tersebut..bayangkan jalan bahau ada 3 cabang, 1) dari muazam..2) dari gemas, 3) dari karak..so jalan mana patut husband sy lalui..dengan kesuntukan masa lagi nak pergi kerja ..minta no. hp penerima pun x dpt..setelah timbang tara dilakukan..husband sy terpaksa berpatah balik ke S2 kerna nak pegi kerja..dlm perjalanan balik..no hp c penerima baru diberikan oleh pemberi..pening..kepala dibuatnya..

Saya telah menghantar email kepada pemberi..mengenai cupcake ini..dan minta dier pickup sendiri di rumah kami namun tiada respond selama 5 hari apa harus ku lakukan..nasib baik dier dah bayar kosnya..

P/s: kepada sesiapa yg ingin membuat kejutan sila berikan alamat yg LENGKAP! supaya perkara ini tidak berulang....

0 ulasan:

Post a Comment

Sila tinggalkan testimonial anda....

Followers